volná pozice – AdOperations Executive

GroupM (přední mezinárodní mediální agentura) hledá do Digital – AdOperations teamu kolegu či kolegyni na pozici

AdOperations Executive

Do pracovní náplně patří zejména:

  • Zakládání a správa online reklamních kampaní
  • Komunikace s dodavateli a agenturami a nasazování reklamních podkladů
  • Pozice je spíše administrativní vyžadující preciznost, přesnost, schopnost si udělat pořádek

Požadované vlastnosti a zkušenosti:

  • Práce na PC, čím rychleji tím lépe
  • Schopnost rychle se učit pracovat se softwary s ovládáním v Aj
  • Preciznost, spolehlivost
  • Analytické schopnosti
  • Orientace v online technologiích, HTML a JavaScriptu výhodou
  • chuť pořád se něco učit a pořád něco někomu vysvětlovat :o)

 

Kromě samostatné práce pro největší klienty na trhu nabízíme široké možnosti osobního rozvoje, zázemí silné mezinárodní společnosti a lehce, tedy spíš více ujetý team.

Pokud s námi chcete pracovat, pošlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com

Vyhrazujeme si právo nereagovat na nabídky, které nebudou splňovat deklarované požadavky.

Výběrové řízení na pozici Social Media Specialist

UPDATE: toto výběrové řízení již bylo uzavřeno

 

Vypisujeme výběrové řízení na pozici Social Media Specialist. Text inzerátu uvádíme níže a těšíme se na vaše CV!

 

Social Media Specialist

Do pracovní náplně patří zejména:

  • tvorba strategií komunikace značek na sociálních sítích / v digital celkově
  • realizace komunikačních strategií a správa profilů našich klientů na sociálních sítích
  • spolupráce na tvorbě obsahu pro digital owned/earned media
  • pořád na těch internetech něco zkoumat, vymýšlet, zkoušet a objevovat
  • vysvětlování co je to sociál barbarům a nižším tvorům, kteří ho za to budou obdivovat a milovat

 

Požadované vlastnosti a zkušenosti:

  • znalost prostředí sociálních sítí na úrovni „jako své boty“ (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, …)
  • reálné zkušenosti se správou sociálních sítí pro komerční subjekt/y
  • komunikativní osobnost se schopností písemného projevu
  • schopnost empatie a efektivní komunikace s lidmi
  • chuť učit se, objevovat nové styly a možnosti komunikace s cílovými skupinami
  • znalosti marketingu

 

Uchazeč o tuto pozici by měl znát odpověď na otázky:

  • Co je to „Poustnul sem to na wol a pro vyšší engejdžment a ríč sem to udělal jako promoutyd na nefans.“?
  • Mam dát video na jůtůb nebo radší na Fejs aby mělo lepší engejdžment? A co komunita?
  • Co je to „Otegoval sem tam influencra a navíc to twítnul s kůlózním heštegem.“?
  • Kdo obvykle říká „Natočíme vtipnej virál, hodíme ho na YouTube a bude to suprácký!“?

a vážně, i ze spaní by měl být schopen:

  • vyšvihnout 10 nápadů z toho aspoň 3 skvělé na téma jak a co by patřičná komerční značka měla komunikovat
  • odpovědět běžnému dotazovateli, notorickému soutěžícímu i chronickému nadávateli
  • navrhnout jakýkoliv post a hodit ho na FB, TW, Insta i YT
  • odříkat pravidla FB týkající se soutěží

 

Kromě zajímavé samostatné práce pro největší klienty na trhu nabízíme široké možnost osobního rozvoje, zázemí silné mezinárodní společnosti a lehce ujetý team.

 

Pokud s námi chcete pracovat, pošlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com

 

Vyhrazujeme si právo nereagovat na nabídky, které nebudou splňovat deklarované požadavky.

Tagged , ,

mvideo – nový reklamní formát od GroupM

GroupM uvedla tento týden na trh nový reklamní formát, který se jmenuje mvideo. Tento reklmní formát bude sloužit jako vhodný doplněk k televizním kampaním pro rozšíření zásahu a zefektivnění ceny za zásah. Základní informace o tomto formátu je možné nalézt na webu mvideo zde.

Tagged , , ,

Výběrové řízení na pozici Ad Operations Executive

GroupM (přední mezinárodní mediální agentura) hledá do Interaction teamu kolegu či kolegyni na pozici

Ad Operations Executive

Do pracovní náplně patří zejména:
– Zakládání a správa online reklamních kampaní
– Komunikace s dodavateli a agenturami a nasazování reklamních podkladů

Požadované vlastnosti a zkušenosti:
– Práce na PC, čím rychleji tím lépe
– Schopnost rychle se učit pracovat se softwary s ovládáním v Aj
– Preciznost, spolehlivost
– Analytické schopnosti
– Orientace v online technologiích, HTML a JavaScriptu výhodou
– chuť učit se, objevovat nové styly a možnosti komunikace s cílovými skupinami

Kromě samostatné práce pro největší klienty na trhu nabízíme široké možnosti osobního rozvoje, zázemí silné mezinárodní společnosti a lehce, tedy spíš více ujetý team.

Pokud s námi chcete pracovat, pošlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com

Vyhrazujeme si právo nereagovat na nabídky, které nebudou splňovat deklarované požadavky.

Tagged , , , , ,

Hledáme do teamu Social Ads Executive II

UPDATE: tento inzerát již není platný

Do našeho teamu hledáme posilu na pozici Social Ads Executive.

 

Do pracovní náplně patří zejména:

–     Zakládání, správa a vyhodnocování reklamních kampaní na Facebooku či jiných sociálních sítí

–     Komunikace s agenturami a stávajícími klienty tak, aby bylo vše perfektní

–     Upozorňujeme, že se nejedná o publikační činnost správy sociálních sítí, ale management kampaní (tedy více analyticko-digitální, než kreativní práce)

 

Požadované vlastnosti a zkušenosti:

–     Práce na PC, čím rychleji tím lépe

–     Analytické schopnosti, nebát se čísel

–     Znalost prostředí Facebooku a pozitivní přístup k němu

–     chuť učit se, objevovat nové styly a možnosti komunikace s cílovými skupinami

 

Kromě zajímavé samostatné práce pro největší klienty na trhu nabízíme široké možnost osobního rozvoje, zázemí silné mezinárodní společnosti a lehce, tedy spíš více ujetý team.

 

Pokud s námi chcete pracovat, pošlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com

 

Vyhrazujeme si právo nereagovat na nabídky, které nebudou splňovat deklarované požadavky.

Tagged , ,

Staňte se k Vánocům Social Ads Executive v GroupM

UPOZORNĚNÍ: toto výběrové řízení bylo již uzavřeno

Social Ads Executive

 

Do pracovní náplně patří zejména:

–     Zakládání, správa a vyhodnocování reklamních kampaní na Facebooku či jiných sociálních sítí

–     Komunikace s agenturami a stávajícími klienty tak, aby bylo vše perfektní

–     Upozorňujeme, že se nejedná o publikační činnost ale management kampaní

 

Požadované vlastnosti a zkušenosti:

–     Práce na PC, čím rychleji tím lépe

–     Analytické schopnosti, nebát se čísel

–     Znalost prostředí Facebooku a pozitivní přístup k němu

–     chuť učit se, objevovat nové styly a možnosti komunikace s cílovými skupinami

 

Kromě zajímavé samostatné práce pro největší klienty na trhu nabízíme široké možnost osobního rozvoje, zázemí silné mezinárodní společnosti a lehce, tedy spíš více ujetý team.

 

Pokud s námi chcete pracovat, pošlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com

 

Vyhrazujeme si právo nereagovat na nabídky, které nebudou splňovat deklarované požadavky.

Tagged , ,

GroupM hledá kamaráda na pozici social media specialist

GroupM – přední mezinárodní mediální agentura – hledá kolegu či kolegyni do oddělení Interaction na pozici Social Media Specialist

Do pracovní náplně patří zejména: 
– tvorba strategií komunikace značek na sociálních sítích / v digital celkově
– realizace komunikačních strategií a správa profilů našich klientů na sociálních sítích
– spolupráce na tvorbě obsahu pro digital owned/earned media
– pořád na těch internetech něco zkoumat, vymýšlet, zkoušet a objevovat

Požadované vlastnosti a zkušenosti:
– znalost prostředí sociálních sítí na úrovni „jako své boty“ (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, …)
– komunikativní osobnost se schopností písemného projevu
– schopnost empatie a efektivní komunikace s lidmi
– chuť učit se, objevovat nové styly a možnosti komunikace s cílovými skupinami
– znalosti marketingu

Uchazeč o tuto pozici by měl znát odpověď na otázky:
– Co je to „Poustnul sem to na wol a pro vyšší engejdžment a ríč sem to udělal jako promoutyd na nefans.“?
– Jsou Facebook Insights k ničemu?
– Co je to „Otegoval sem tam influencra a navíc to twítnul s kůlózním heštegem.“?
– Kdo obvykle říká „Natočíme vtipnej virál, hodíme ho na YouTube a bude to suprácký!“?

Kromě zajímavé samostatné práce pro největší klienty na trhu nabízíme široké možnost osobního rozvoje, zázemí silné mezinárodní společnosti a lehce ujetý team.

Pokud s námi chcete pracovat, pošlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com

Vyhrazujeme si právo nereagovat na nabídky, které nebudou splňovat deklarované požadavky.

Tagged , , ,

NetMonitor ukazuje mobilní data

Výzkum NetMonitor konečně uvádí data návštěvnosti z mobilních přístrojů. Více informací v tiskové zprávě SPIRu (TZ_mobilní data)

Tagged , , ,

Facebook si koupil dárek – Atlas

Atlas je mastodontní adserving, který patřil Microsoftu. Nyní ho koupil Facebook. Z globálního pohledu to znamená velký posun Facebooku k display online reklamě, který jasně definuje to, směrem ke kterým penězům se chce Facebook ubírat. Z malého pohledu člověka, který s Atlasem měl to trauma pracovat to však vypadá jako když printová vydavatelství skupují nesmyslné online weby a myslí si, že na nich vydělají. Atlas je něco naprosto uživatelsky odporného a nepřívětivého.

Autor: Jan Suda

Tagged , , ,

Pro kampaň jsou rozhodné statistiky agentury/zadavatele

Téměř všechny naše kampaně jsou měřeny nezávislým adservingem, který zajistí audit kampaně. Cílem tohoto je aby zadavatel dostal co nejkvalitnější kampaň, byly odfiltrovány různé roboty nebo zobrazení které nemají šanci proniknout na světlo světa. Zároveň je měřením dosažena porovnatelnost mezi jednotlivými pozicemi kampaně a optimální celkový pohled na celou kampaň.

Pro dodavatele reklamního prostoru / médium toto znamená:

  • pro to, zda se objednaný počet zobrazení / kliknutí / čehokoliv splnil jsou rozhodné tyto nezávislé statistiky použité agenturou / zadavatelem
  • pokud se množství přeplní (splní se více než je objednáno), je to bráno jako dárek pro klienta a platí se maximálně do objednané částky
  • pokud se toto množství nesplní (i kdyby ve statistice dodavatele reklamního prostoru / média bylo splněno), má klient možnost buď nechat množství splnit se v náhradním termínu, nebo snížit poměrně fakturaci
  • pokud by se toto množství nesplnilo kriticky (pod 50%), může klient otevřít jednání o tom, že kampaň nebude platit vůbec

Vzhledem k tomu, že rozdíly mezi adservingem média a nezávislým adservingem jsou 5-20%, doporučujeme nastavovat v reklamních systémech médií o tuto poměrnou částku vyšší imprese ke splnění.

Autor: Jan Suda

Tagged , ,