Co přesně je Talking about na FB?

Co přesně znamená nová veličina Facebooku – Talking about?

Je to prmůměr za posledních 7 dní, kolik lidí nějak interreagovalo s danou Facebook stránkou. Interreagovalo je slovo, který sem si právě vymyslel, ale znamená, že to jsou lidé, kteří na stránce / stránku : likovali nebo komentovali, postovali, sharovali, odpovídali, RSVPovali, mentioning a Page, otagovali Page, checkovali se nebo check-in likovali či sharovali.

Více informací o talking about je zde:

http://searchengineland.com/demystifying-facebooks-people-are-talking-about-this-metric-96104

Autor: Jan Suda

Tagged , ,

Nastavení klikání bannerů SPIR

Aktuální doporučení nastavení klikání bannerů dle SPIR je zde na stránkách SPIRu.

Tagged , ,

Technologické specifikace Facebook

Jaké jsou technologické specifikace PPC reklamy na Facebooku? – 25 znaků nadpis, 135 znaků text a obrázek 110×80, nebo jiný s poměrem stran 4:3 nebo 16:9. Bližší detaily jsou v nápovědě Facebooku.

Pro copywriting textů můžete použít náš nástroj pro návrh Facebook textů.

Pro zadání do reklamy do Facebooku můžete použít tento odkaz nebo raději kontaktovat náš profesionální team správy Facebook reklamy.

Jak trackovat Google Analytics přes více domén?

dle návodu zde http://analyticsexpert.net/resources/analytics-tutorials/google-analytics/iq/tracking-domains-subdomains

Tagged , ,

Seznam mění HomePage

bližší informace viz PR zpráva na Sblogu: http://seznam.pr.sblog.cz/2011/08/03/486

Tagged ,

Jak lidé tweetují a přispívají na Facebook?

další infografika o tom jak a kdy lidé Tweetují a jak a kdy postují či sharují na Facebooku
http://www.stateofsearch.com/science-of-social-timing-when-do-you-tweet-infographic/